تولید کننده سینی کابل برای صنایع مخابراتی

چرا اتصال سیم در صنعت مخابرات مهم می باشد؟

مدت‌هاست زمین‌گیری یکی از موضوعات بحث‌ برانگیز می باشد.

با توجه به این موضوع ، با گسترش تجهیزات دیجیتال با فرکانس بالا، این مشکل به طور فزاینده ای پیچیده شده است.

زمین به اتصال یا یک هادی الکتریکی که به جای زمین عمل می کند اشاره دارد. در برخی استانداردهای بین المللی زمین نیز نامیده می شود.

باندینگ فرآیند اتصال قطعات فلزی جهت ایجاد تداوم الکتریکی می باشد.

زمین جهت حفاظت در برابر آتش، حفاظت از شوک الکتریکی، جلوگیری از خطای زمین در سیستم های الکتریکی، حفاظت از روشنایی ساختمان و سیستم های الکتریکی، نویز الکتریکی و حفاظت از EMI و تثبیت ولتاژ کاربرد دارد.

زمین سینی کابل

هدف از اتصال زمین الکتریکی کاهش آسیب های ناشی از خطاهای زمین در سیم کشی یا تجهیزات می باشد.

جریان خطای زمین از سیستم سینی کابل عبور می کند. اگر سیستم سینی کابل دارای شکاف است، سیستم سینی کابل را با استفاده از پیچ و مهره، کانکتورها، صفحات اتصال، گیره ها و جامپرهای اتصال وصل کنید.

سیستم سینی کابل باید از نظر الکتریکی پیوسته باشد نه پیوسته مکانیکی. سینی های کابل ممکن است در کانال ها، کانال های کابل یا سایر قطره های سیم کشی نصب شوند. همچنین باید به منبع تغذیه متصل شود.

اگرچه سیستم سینی کابل فقط از مدارهای سیگنال و ارتباطی که در سطوح توان پایین کار می کنند، اتصال به زمین قابل قبول نیست، برای محافظت در برابر صاعقه، نویز و تداخل الکترومغناطیسی، اتصال زمین سینی کابل مورد نیاز است.

خطرات شامل اختلالات ولتاژ، نوسانات رعد و برق و EMI تشعشع شده است. حفاظت در برابر صاعقه زمانی که سینی های کابل بر روی پشت بام ساختمان، در یک منطقه در معرض دید یا در خطوط برق رعد و برق قرار می گیرند، یک نگرانی است.

امکان نصب سیستم های حفاظتی مانند سیستم های کابل سقفی وجود دارد. پارامترهای حفاظت در برابر صاعقه برای ساختمان ها به عنوان معیارهای نصب سیستم های حفاظت در برابر صاعقه می باشد.

سینی کابل صنعت مخابرات

سینی به طور کامل احاطه شده و واشر و پوشش برای مطابقت با استانداردهای EMI برای محافظت از مدارهای حساس سینی کابل در برابر میدان های الکتریکی و مغناطیسی خارجی طراحی و آزمایش شده است.

سینی کابل های کف جامد و پوشش های سینی کابل تا حدودی محافظت می کنند. محافظ فولادی در فرکانس‌های تا 100 کیلوهرتز موثر می باشد، در حالی که محافظ آلومینیوم یا مس در فرکانس‌های بالاتر، یعنی در ناحیه مگاهرتز مؤثرتر می باشد.

حساسیت یک سیستم سیگنال توسط پارامترهای پیچیده مختلفی تعیین می گردد.

مدارهای الکترونیکی مرتبط، جداسازی یا زمین، فیلتر کردن، انواع سیگنال و منطق، انواع کابل سیگنال (جفت تابیده، جفت تابیده، جفت تابیده محافظ، کابل کواکسیال، کابل کواکسیال دو شیلد)، و امپدانس مشخصه برخی مدارها و کابل ها بعضی از دستگاه ها کاملاً هستند و قوی در برابر نویزهای خارجی می باشند.

برخی از شرکت‌ها و سازمان‌ها روش‌های پیشنهادی را برای دنبال کردن منتشر می‌کنند.

بر اساس تجربه صنعت، استاندارد شامل طیف گسترده ای از معیارهای فاصله کابل است. بسیاری از سیستم ها در فواصل کوتاه به خوبی کار می کنند.

خیلی به نصب خاص شما بستگی دارد. فاصله معمولی سیم ها در سینی مورد استفاده در استانداردهای مختلف صنعتی از 2 اینچ تا 4 فوت متغیر است. در برخی موارد، 2 اینچ ممکن است کافی باشد.

بزرگترین برند تامین کننده سینی کابل در صنعت مخابرات کدام است؟

سیستم های سینی کابل به طور گسترده ای برای پشتیبانی از مدارهای الکترونیکی حساس استفاده می شود.

تولید کننده سینی کابل برای صنایع مخابراتی

الزامات محافظ و جداسازی برای بسیاری از مدارها ناچیز است. مشکلات نویز و EMI را می‌توان با توجه دقیق به کابل‌های سیگنال، مدارها و کابل‌های سیگنال، اتصال به زمین محافظ، انتخاب کابل و اتصال به زمین سینی کابل مدیریت کرد.

برند کاوه بزرگترین تولید کننده سینی کابل برای صنایع مخابراتی می باشد. پس با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *