امروزه جدیدترین فناوری در تولید نردبان کابل وجود دارد که این موضوع کمک شایانی در تولید این نوع محصولات با کیفیت بالا همراه با رعایت استانداردها کرده است.

باکاربرد نردبان کابل ، صرفه جویی قابل ملاحظه ای در نیروی کار و همچنین افزایش سرعت قابل ملاحظه نصب در پروژه ها بوجود می آید .همچنین با ساخت و ورود قطعات جدید کاربردی در سیستم نردبان های کابل ، ضمن ایجاد سهولت و بالا بردن سرعت نصب , امکان ارزانتر شدن هزینه تمام شده پروژه ها که موضوع اصلی فکری تمام مجریان می‌باشد، فراهم شده است.

این سیستم محافظ سیم و کابل، در واقع تحمیل استفاده از فناوری جدید برای تاسیسات و نوآوری در پروژه‌هاست .به عنوان مثال استفاده از بست‌های فنری درب سینی کابل و یا نردبان کابل مدل که بدون نیاز  به ابزار خاص برای نصب و عدم نیاز به پیچ و مهره می‌باشد،  سرعت نصب  را تا 10 برابر سریعتر از مدلهای مرسوم در بازار افزایش داده است.

درمقابل بست های مرسوم و متداول سنتی ، نیاز به ابزار و پیچ و مهره برای نصب داشته و ممکن است در شرایط کاری مختلف باعث ایجاد خطرات احتمالی ( سقوط ابزارو یا نیروی انسانی در ارتفاع) گردد، بسیار به صرفه تر از لحاظ اقتصادی و زمانی و نتیجه آن سرعت بالای انجام کار و اتمام سریعتر مدت زمان پروژه می‌باشد.

روند اخیر صنعت و فن آوری در حال تکمیل نیازهای خود در بخش صنعت سینی و نردبان کابل می‌باشد. این تغییرات در بخش هدایت و مسیر یابی سیستم محافظ سیم و کابل ، بخش زیر سطحی در کابل کشی ( ترانکینگ دفنی ) برای ایجاد نظم و زیبائی و همچنین مدیریت بهتر سیستم در محیطهای تاسیساتی صنعتی، تجاری و یا حتی مسکونی و برای هر نوع مکان دیگر انجام شده است.

تفاوت عمده ​نردبان و ​سینی کابل در چیست ؟

سینی و نردبان کابل از جمله انواع مهم سیستم مدیریت سیم وکابل بوده که آن را می توانیم در پروژه های صنعتی و یا ساختمانی عظیم، جایی که تعدد سیم و کابل وجود داشته و نیاز به آرایش و نظم سیم و کابل می باشد ، مشاهده کنیم.

همواره این سوال در ذهن متولیان صنایع مختلف از جمله صنعت برق بوده که تفاوت عمده این دو تجهیز یعنی سینی و نردبان در چیست ؟

1-نردبان کابل از سازه نسبتا قوی تری ساخته شده است.

2-پیکربندی آن آسان است ، به این معنا که مونتاژ قطعات آن به راحتی انجام می گیرد.

3-گردش هوا در بین قطعات نردبان کابل به راحتی صورت می گیرد، از این رو استفاده از حداکثر ظرفیت حمل کابل مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

4-جهت ساخت نردبان کابل مواد اولیه کمتری مورد استفاده قرار می گیرد.

5-با توجه به سازه آن نردبان می تواند تحمل بار بیشتری داشته باشد.

6-نردبان های کابل عمدتا در مناطق صنعتی ، یا زیرزمین ها و غیره استفاده می شود که عمدتا مکانهای عمومی و یا در معرض دید نیستند.

7-به دلیل استفاده از مواد اولیه کمتر طبیعتا نردبانها قیمت پایین تری نسبت به سینی دارند.

سینی کابل :

1-اگرچه سطح سینی های کابل تا به اندازه 70 درصد دارای سوراخ هستند ، اما در مقایسه با نردبان جابه جایی هوا به درستی صورت نمیگیرد ، پس باید به ظرفیت حمل کابل آن توجه داشت و تمام سطح آن را با کابل پر نکرد.

2-کابل ها در درون سینی کابل از نظر مکانیکی ایمن تر از نردبان کابل هستند.

3-سینی های کابل زیبایی بیشتری داشته و در مناطق دارای دید عموم هم نصب می گردند.

4-سینی ها در رنگهای مختلف جهت هماهنگی با رنگ های به کار رفته در ساختمان می توانند ساخته شوند.

5-سینی ها به دلیل استفاده از مواد اولیه بیشتر ، قیمت بالاتری دارند

بامقایسه این تفاوتها با یکدیگر و ماهیت پروژه در حال اجرا از نقطه نظر دید آن و نوع کابل ها و میزان گرم شدن آنها در درون تجهیز، می توان نسبت به انتخاب این سیستم مدیریت و محافظت از سیم و کابل اقدام کرد.

جدیدترین فناوری در تولید نردبان کابل

تولیدی سینی کابل کاوه با جدیدترین فناوری در تولید نردبان کابل توانسته جایگاه ویژه ای در بازار ایران و لاله زار تهران بدست بیاورد.

شما می توانید برای خرید سینی کابل و نردبان کابل و سی چنل و سایر متعلقات وابسته با آنها با ما در تماس باشید و از یک خرید بدون واسطه در بستر امن لذت ببرید.

زیرا ما خود تولیدکننده انواع سینی کابل و نردبان کابل و … می باشیم، بنابراین همواره میکوشیم علاوه بر تولید محصول با کیفیت، از قیمت خوبی برای شما خریدار محترم برخوردار باشد.

فروشگاه سینی کابل کاوه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *