کاربرد سینی کابل و انواع آن

آیا کاربرد سینی کابل را می دانید؟ هنگامی که کابل های الکتریکی عایق استفاده شده در توزیع برق یا در انتقال سیگنال ها و ارتباطات کنترل استفاده می شود؛ به منظور محافظت از کابل ها و پشتیبانی، به یک سینی کابل نگهدارنده نیاز داریم .

به زبان ساده، سینی کابل یک کابل همه کاره است که برای نصب در مسیرهای نصب کابل تأیید شده است.  سینی کابل دارای دو نوع چند رسانایی و چند هوایی است که می تواند برای کنترل، سیگنال، قدرت و روشنایی استفاده شود.

کاربرد سینی کابل همه جانبه است. می توان از آن در مکان های مرطوب یا خشک، داخل یا خارج استفاده کرد. قدرتی که ارائه می دهد ساختارها را با هر اندازه ای پشتیبانی می کند. به دلیل این تنوع، سینی کابل برای طیف وسیعی از صنایع از صنایع سبک صنعتی گرفته تا سنگین ترین پروژه های موجود در بازار ضروری است. سینی های کابل همچنین می توانند دارایی بزرگی برای انواع شرکت های تاسیساتی و ساختمانی باشند.

این سینی ها با  صرفه جویی در فضا، زمان و تلاش مشخص می شوند؛ به ویژه هنگامی که تغییراتی در سیستم کابل کشی رخ می دهد؛ زیرا کابل های جدید را می توان با قرار دادن روی قفسه به جای کشیدن آن ها از طریق لوله نصب کرد.

کاربرد سینی کابل

ویژگی ها و کاربرد سینی کابل

کاربرد سینی کابل

انواع سینی کابل و کاربرد هر یک

1. سینی کابل پلکانی

پل کابلی پلکانی مطابق مواد داخلی و خارجی مربوطه بهینه شده و طراحی شده است. دارای مزایای وزن سبک، هزینه کم، شکل منحصر به فرد، نصب راحت، عدم اتلاف گرما و تهویه خوب است. به طور کلی برای قرار دادن کابل های با قطر بزرگ و کابل های فشار قوی و پایین مناسب است.

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

برای خرید با انواع سینی کابل و متعلقات

 سینی کابل کاوه تهران

را بررسی بفرمایید

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

2. سینی کابل نوع Tray

کاربرد سینی کابل TRAY بیشتر در نفت، مواد شیمیایی، صنایع سبک و مخابرات است. دارای مزایای وزن سبک، بار زیاد، ظاهر زیبا، ساختار ساده و نصب راحت است. هم برای نصب کابل برق و هم برای نصب کابل کنترل مناسب است.

3. سینی کابل متناوب

این یک سینی کابل کاملا بسته است. این دستگاه برای قرار دادن کابل های کامپیوتر، کابل های ارتباطی، کابل های حرارتی و کابل های کنترل برای سایر سیستم های بسیار حساس مناسب است. این اثر خوبی بر تداخل حفاظتی کابل های کنترل و حفاظت از کابل های محیطی در برابر خوردگی شدید دارد.

سینی کابل متناوب دارای عملکرد تهویه خوب، بدون گرد و غبار و ضد تداخل است. 

4. سینی کابل با طول طولانی

در حال حاضر، سینی های کابل در مقیاس بزرگ عموما از پروفیل های پلاستیکی تقویت شده با الیاف شیشه با فنر مونتاژ می شوند که برای کابل های برق، کابل های کنتر ، کابل های روشنایی و لوازم جانبی مناسب است. در مقایسه با پل های آهنی، عمر طولانی دارد (عموما عمر طراحی شده 20 سال است) و دارای نصب آسان و هزینه کم، برش راحت، بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است.

5. سینی کابل همراه

سینی کابل همراه نوع جدیدی از سینی کابل است. برای پروژه های مختلف، واحدهای مختلف و کابل های مختلف مناسب است. دارای ویژگی های ساختار ساده، پیکربندی انعطاف پذیر، نصب راحت و شکل جدید است.

تا زمانی که سینی کابل داخلی از سه نوع اصلی با عرض 100 ، 150 و 200 میلی متر استفاده می کند، می تواند یک سینی کابل به اندازه مورد نیاز شما تشکیل دهد. نیازی به تولید لوازم جانبی مانند کمان، سه راهی و غیره ندارد و می توان آن را برگرداند، گسترش داد و به بالا و پایین هدایت کرد. در هر موقعیتی، می توان آن را بدون لوله و جوشکاری با لوله بیرون کشید. این نه تنها برای طراحی مهندسی مناسب است، بلکه برای تولید و حمل و نقل مناسب می باشد و برای نصب و ساخت راحت تر است. این ایده آل ترین محصول در نگهدارنده های کابل است.

سخن نهایی

در این مقاله (کاربرد سینی کابل و انواع آن) سعی کردیم که نحوه سیم کشی را تعریف کنیم و نکات اصولی در هنگام سیم کشی را ذکر کنیم. امیدواریم که از خواندن این مقاله به اطلاعات کافی رسیده باشید. لازم به ذکر است؛ شما می‌توانید انواع سینی کابل و متعلقات آن را با کیفیتی عالی و قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی سینی کابل کاوه تهیه و خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *